15/06/2015

Acaba un nou curs amb música a dojo… el Cor de l’Ateneu n’estem contents!!

santjosep

El Cor de l’Ateneu ja estem de vacances, però aquest any hem tingut un final de curs prou intens.

El passat diumenge dia 14, vam participar al concert de fi de curs de la Coral Betúlia de Badalona, a l’Església de Sant Josep. Va ser una experiència molt enriquidora per nosaltres, la feina i les bones sensacions van propiciar uns bons resultats, estem contents de la música que vam poder oferir i compartir.  Cantar amb la Coral Betúlia va ser una bona oportunitat, molts dels cantaires van trobar persones conegudes , i de fet, ja vam quedar que enguany seran els nostres convidats  a la trobada de Corals de l’Ateneu que fem per Nadal.

CORALBETULIA

La Coral Betúlia té per costum recollir l’aportació econòmica voluntària del públic assistent al seus concerts i donar aquests diners a alguna entitat o projecte social. Els diners recollits en aquesta ocasió van ser donats a la Fundació Ateneu Sant Roc per a les activitats d’estiu i van ser entregats el mateix diumenge, al president de la nostra entitat. Des d’aquí volem agrair molt especialment als amics de la Coral Betúlia aquest gest!!

Ahir al vespre, el cor vam tornar a cantar, aquest cop i com ja ve sent una tradició, amb un concert de petit format, al pati de l’Ateneu. En aquesta ocasió, cançons de sempre, noves propostes, rialles, històries, projectes i molta complicitat amb un públic generós i excepcional que sempre ens fa tan bona companyia. Una mica de sopar i molts bons desitjos per aquest estiu, que ens permetin retrobar-nos amb molta energia i il·lusió el proper setembre.

Moltes gràcies per un any més de feina i compromís i bon estiu a tothom!!!

15 de juny de 2015

Més notícies: