Sant Roc, un barri divers · Irlanda del Nord · 2011

irlanda2012 1
Primera projecció internacional de les arpilleres de Badalona · Verbal Arts Centre, Derry (Irlanda del Nord)

Descripció i context

Del 14 d’abril al 16 de juny de 2011 al Verbal Arts Centre, Derry Irlanda del Nord

Primera projecció internacional de les arpilleres de la Fundació Ateneu Sant Roc.

Aquesta exposició forma part d’una sèrie continuada de 25 exposicions individuals d’arpilleres i tèxtils organitzades per Verbal Arts Centre de Derry i comissariada per Roberta Bacic, que posteriorment es van mostrar conjuntament en Story Makers 2008-2011, Twenty-five textile stories, per tal commemorar el Dia Internacional de la Dona 2012.

Les arpilleres de Sant Roc, un barri divers ens han permès explicar com es va establir un pont comunicatiu entre dones de diferents edats, orígens i cultures. Històries de records, somnis i experiències personals que capten la visió personal del nostre barri. Exposar al Centre d’Arts Verbals ha facilitat l’intercanvi, reconeixement i comprensió de les nostres experiències.

Irlanda2010 1

Sant Roc, a Diverse Neighbourhood un barri divers (Conflict Textiles)

Story Makers 2008-2011, Twenty-five textile stories  13/03/2012 – 18/06/2012 (Conflict Textiles)

Story Makers 2008-2011, Twenty-five textile stories (Fundació Ateneu Sant Roc)