17/07/2022
Estiu 2022 · L’alegria de compartir

La tercera setmana de casals i per a molts l’estiu pren un nou ritme.
Alguns dels infants ja estan apuntats a les colònies i les esperen amb impaciència, per altres les activitats han acabat i recordaran aquests bons moments viscuts entre tallers de màscares, plastilina, henna… gimcanes, jocs i moltes, moltes remullades.
Hem arribat al final de la primera part de l’estiu a l’Ateneu i volem destacar la implicació dels equips de monitors i monitores, alguns d’ells ben joves, que amb la seva empenta treuen els millors somriures dels infants.
Especial Casal de joves
Els adolescents i joves que participen durant el curs a les activitats de l’Ateneu, juntament amb altres joves del barri, vells coneguts alguns i noves amistats d’altres, han conviscut durant tres setmanes en les diferents activitats proposades per l’equip, ben conegut, de monitors i monitores: gimcana fotogràfica, platja, museus i exposicions, més platja, piscina, jocs… un ventall divers i atractiu que ha complert les expectatives dels joves.
En aquestes edats és fonamental oferir propostes diferents de lleure que convidin a deixar el mòbil al calaix i creïn espais de trobada entre joves en un ambient de respecte i gaudi.
Deja un comentario