12/07/2020

Estiu 2020 · Molta gent ens dona suport!!!

ESTIU2020 2

Una setmana més de casals. La creativitat dels monitors i el suport de moltes entitats fan possible que, en la situació actual, els infants i joves s’ho estiguin passant d’allò més bé i gaudeixin d’activitats molt especials:

2600Amb Òmnium Cultural del Barcelonès Nord gaudim d’un taller/espectacle de màgia amb el Mag Maggo i una estona de percussió i rumba catalana amb el Sam Garcia.

2600Amb l’associació Mira, Mira i Club d’amics dels estels, hem après a construir estels i els hem fet volar a la platja i a la muntanya.

2600El projecte Apropa Cultura ens ha facilitat tallers al CaixaForum.

2600Els museus també hi han ofertat activitats pels infants i joves: Museu Blau, Museu d’Història de la Immigració de Catalunya, Museu Marítim.

2600L’associació Conreu Sereny ens ha apropat als seus horts de Sant Jeroni de la Murtra (i ens va convidar a una síndria deliciosa…).

2600L’Associació d’Empresaris de Wanzhou a Badalona ens ha regalat gorres, motxilles i material escolar per fer servir aquests dies.

2600El projecte d’Educació per a la sostenibilitat de l’AMB ens apropa a la Biodiversitat del nostre entorn a Ca l’Arnús i el riu Besòs.

2600Sílvia Mas, infermera del CAP Sant Roc, ens ha explicat què és el Coronavirus i com poder combatre’l amb la prevenció.

2600També hem gaudit d’un taller de salut emocional gràcies al Projecte ICI de Badalona Sud.

2600Un taller de natura amb el Centre d’Educació ambiental Ecometròpoli.

2600La Fundació La Roda ens proporciona un espectacle de circ dins el seu projecte de TamborinadES.

2600Com cada any, l’INS Eugeni d’Ors i el Col·legi Santíssima Trinitat ens ofereixen els seus patis per poder fer activitats a l’aire lliure, aquest any més importants que mai!

2600I el Sergio, l’Arjan i la Maria que han volgut compartir una estona de circ, de rap i de zumba.

Activitats de qualitat i el suport de molta gent que amb les seves aportacions estan fent possible el #DretAlLleure de tants infants i joves de Sant Roc.

Moltes gràcies!