15/06/2017

“Somewhere”; ay, linda amiga tens amor “for the longest time”

2017_06_10_Residència-Santa-Coloma2

El dissabte 10 de juny, el Cor de l’Ateneu Sant Roc va ser convidat a cantar, per segona vegada, a la residència Ramón Berenguer de Santa Coloma de Gramenet.

Gràcies a la bona disponibilitat del director del centre, Xavier Soley, que va formar part del cor, i dels treballadors de la residència, es va  poder oferir un concert als residents. D’aquesta manera es posa punt i seguit al novè curs de l’agrupació, que ha anat creixent en membres i repertori al llarg d’aquests anys.

Dins de la programació anual del Cor hi ha un espai reservat per cantar a centres de gent gran. És agradable compartir una estona de música amb aquest públic tan entregat i, d’altra banda, tan exigent. En un ambient càlid i bulliciós, on la presència de moltes històries viscudes es fa present, el Cor va oferir un repertori de dotze cançons que va tenir com a eix central el tema de l’amor. Esperem que el públic hagi gaudit d’aquest concert tal i com ho vam fer els cantaires.

Aquest acte ha estat un magnífic colofó com a cloenda d’aquest curs i donem l’enhorabona a tots els membres del Cor per les seves ganes i bona disposició per cantar. Gràcies, Marta, per guiar-nos per aquest arc de Sant Martí de la música i omplir els dimecres de notes de vida.

Tornem al setembre!!

Bon estiu!!