18/05/2022

Un Dia infantil de celebració i valors

Un any més, els carrers de Sant Roc i la plaça Roja s’han omplert d’infants, joves, monitors i famílies amb ganes de gaudir de les festes en el Dia infantil. Hem celebrat plegats els 50 aniversari de l’Esplai Borinot prenent com a centre d’interès de la diada Els valors de l’Esplai.

En les diferents paradetes de la plaça Roja s’han dinamitzat activitats relacionades amb la diversitat, la perseverança, el treball en equip, la creativitat, la companyonia i l’amistat, la cooperació, la continuïtat, la felicitat i el compartir. Valors fonamentals que treballem en el dia a dia dels diferents projectes.

Tot ha estat possible gràcies a la implicació dels monitors i monitores de l’Esplai Borinot, Centre obert infantil i Joves, Aula oberta, Esplai Chanut, Ateneu al carrer, Suport d’educació infantil i Espai familiar Elna i la Ludoteca, que amb la seva il·lusió, energia i compromís fan realitat els valors que volem compartir amb els infants i joves de Sant Roc.

Més notícies: