12/07/2026
GAUDIR L’ESTIU i construir amistats
I amb aquesta, la tercera setmana de casals ha arribat al final. Per a alguns és moment de dir adeu; per a d’altres, l’estiu continua amb les colònies encara per davant.
Aquestes setmanes la piscina i la platja han estat grans protagonistes, però no les úniques. Els més petits també han gaudit de tallers, jocs i activitats per crear i divertir-se, convertint cada dia en una nova aventura “gaudiniana”.
Mentrestant, les activitats del Casal de joves han continuat amb el seu propi ritme. Per als joves, l’estiu és un temps especial per passar-lo amb les persones que formen part del dia a dia. Sabem que moltes vegades no és tan important què es fa, sinó amb qui es fa. Per això es proposen activitats pensades perquè els participants comparteixin experiències i construeixin vincles reals lluny de les pantalles.
Sortides, reptes, converses, rialles i moments que acaben convertint-se en records. Perquè les amistats també es construeixen i l’estiu és un dels millors moments per fer-ho.




























Un campament d’estiu inoblidable