Entitats i empreses col·laboradores

Entitats públiques

Generalitat de Catalunya

Departament de Benestar Social i Família: Direcció General d’Acció Cívica i Comunitària · Direcció General d’Atenció a la Infància i a l’Adolescència · Direcció General per a la Immigració · Direcció General de Joventut

Ajuntament de Badalona

Àrea de Cultura · Àrea de Joventut (Alcaldia) · Àrea de Participació, convivència i renovació · Àrea de Polítiques d’igualtat (Alcaldia) · Àrea de Serveis Socials · IMPO (Institut Municipal de Promoció de l’Ocupació) · Teatre Zorrilla · UEC Doctor Bassols

Altres

Àrea Metropolitana de Barcelona · Biblioteca Sant Roc · Consorci Badalona Sud · Diputació de Barcelona

Entitats privades

Acadèmia CCC · AF Dispoll SA · AMPA Escola Santíssima Trinitat (Badalona) · Anstil Soluciones creativas S.L. · Antonia Kerrigan Agencia Literaria · Apropa Cultura · aQuatinta · Asociación Solidaria · Associació CEPS · Associació Cívica La Nau · Associació d’Empresaris Wenzhou Barcelona · Associació de geganters Sant Jaume · Associació La Bretxa · AVV Dalt la Vila · AVV del Centre · AVV Sant Roc · Bogaderia Valle · C&A Modes Baricentro · C&A Modes Glòries · C&A Modes Màgic · Caldo Aneto · Can Boter · Cáritas Badalona · Casal dels Infants · Centre Esplai Aspirantat Sant Josep de Badalona · Cibercaixa · Círculo Etor SL · Cointegra · Colegio San Agustín (Saragossa) · Colegio Urdaneta (Bilbao) · Col·legi Badalonès · Col·legi Lestonnac (Badalona) · Col·legi Mare de Déu de l’Assumpció · Col·legi Santíssima Trinitat (Badalona) · Colomafruits SL · Companyia de Maria Lestonnac · Comitè de Solidaritat Deutsche Bank · Conflict Textiles · Congelats Inserte · Convent de Santa Magdalena · Coral Canticela · Coral Icària · Coral Sant Adrià · Creu Roja Barcelonès Nord · Dones arpilleres Casal-Indians · Editorial Comanegra · Editorial Combel · Editorial Mediterrània · Editorial Vicens Vives · Eix Fort Pienc · Enciclopèdia Catalana · EPO Badalona (Equip de Pastoral Obrera) · Escola Betúlia · Escola CEIR-ARCO · Escola Traç · Espai familiar La Mina (PES) · Forcemanager · Fundació Agbar · Fundació Antoni Serra i Santamans · Fundació Ared · Fundació Banc d’Aliments · Fundació Badalona Capaç · Fundació Carles Blanch · Fundació Espriu · Fundació Èxit · Fundació Formació i Treball · Fundació La Salut Alta · Fundació Pere Tarrés · Fundació Renta Corporación · Grup d’exalumnes Colegio San Agustín (Saragossa) · Grup Foutasawa · Grup de solidaritat Corda · Grup de solidaritat És l’hora · Grupo Tragaluz · Grupo Ferrer Internacional S.A. · ICI · Instituto Universitario de Lisboa · Iquitanz · Justícia i Pau · Justícia i Pau: Associació per l’objecció fiscal a les despeses militars (SIOF) · La Tresca i la Verdesca · Llar Sant Pau de Segúries · MADEN · Metall 3 scp · Nasar Telefonia · Ninots · Oliver i Batlle SAU · Oficina 0365 de “La Caixa” · Òmnium Cultural · Parc sanitari Sant Joan de Déu · Patronat PRONEC · Plataforma per la Llengua · Plataforma Sant Roc Som Badalona · Ponts per la Pau · Promocions Nova Vida XXI · Religioses Sagrada Família d’Urgell · S3E enginyeria · Saltamartí Llibres SAL · URL (Universitat Ramon Llull) · UVIC (Universitat de Vic)