Gràcies per construir junts una societat més justa i solidària

Quota mensual

15€

Quota trimestral

40€

Quota anual

150€

Amb el teu suport ajudes al treball d’hàbits saludables dels projectes educatius d’infants.

Amb el teu suport fem possible la formació de català i castellà de dones de Sant Roc.

Amb el teu suport afavoreixes el reforç escolar de joves per augmentar les oportunitats.

socis

> Fes-te soci/a

1. Escull la teva aportació

2. Periodicitat

3. Introdueix les teves dades

Ateneu Sant Roc tractarà les teves dades personals per a, gestionar la teva sol·licitud, informar-te de les campanyes, activitats i iniciatives similars -fins i tot per mitjans electrònics- així com proposar-te noves accions de participació, tot això per aconseguir el nostre objectiu fundacional de lluita contra la pobresa. A la Política de privadesa s'indica com pots exercir els teus drets d'accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició.

Beneficis fiscals

Tens dubtes?