Fes-te voluntari/a

Més de 300 persones col·laboren fent tasques puntuals o de manera periòdica dins dels diferents àmbits de la fundació:

Educació infants i joves • Acollida i formació • Dinamització sociocultural • Logística, manteniment i administració

A l’Ateneu hi ha un lloc per a tu.

Contacta amb nosaltres i explica’ns les teves inquietuds.

En compliment amb la normativa de protecció de dades personals, l’informem del tractament de les seves dades personals del qual és responsable i destinatari la FUNDACIÓ ATENEU SANT ROC, amb la finalitat de resoldre la seva sol·licitud d’informació. Pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, i altra contactant amb FUNDACIÓ ATENEU SANT ROC en c. CÁCERES 34 36, 08918 BADALONA, BARCELONA. També té dret a realitzar una reclamació davant les autoritats de protecció de dades.

O truca’ns al: +34 93 399 39 51