21/11/2015

El grup de teatre Lapsus a la 1a Trobada d’artistes a Badalona

teatreLapsus

El grup de teatre Lapsus de la Fundació Ateneu Sant Roc ultima detalls per la restrena de l’obra Seguimos vivos d’Òscar Segura.

El  proper dissabte 21 de novembre a les 20 h podem veure de nou aquesta sorprenent obra de teatre dintre del calendari d’activitats d’ARTIS CoPa, juntament amb l’exposició de 3 arpilleres de Manoli Garcia del grup d’arpilleres de l’Ateneu.

[half class=””]

TEATRO-seguimos-vivos[/half] [half_last class=””]

PASO-2[/half_last]

ARTIS CoPa és una trobada d’artistes de Badalona que tindrà lloc al Centre Cultural l’Escorxador – Nau 3. Durant aquesta jornada, l’associació Comuna Paradís ha programat actuacions musicals, de teatre, exposicions artístiques, tallers i masterclass per apropar el món de l’art a la població. Han convidat a companyies de teatre amateur de la ciutat, creadors i artistes de diferents disciplines.

21 de novembre de 2015

L'adreça electrònica no es publicarà.

Més notícies: