04/07/2022

El projecte Orientació sociolaboral

2022orientacio sociolaboral 2

Arribem a final de curs, un curs llarg i intens, de progressiva tornada a la normalitat i on el projecte d’orientació sociolaboral, en el seu sisè curs de vida, ha continuat fent camí.

El projecte va néixer amb la voluntat de donar resposta en temes de recerca de feina i orientació acadèmica, a les demandes de participants de diferents projectes de l’entitat. Va néixer en un context de crisi econòmica, amb la voluntat d’ajudar a millorar, en la mesura del possible, l’ocupabilitat de les persones ateses i afavorir-ne la inclusió sociolaboral i l’èxit personal.

En els inicis no ha estat un camí senzill, però enguany com a entitat, hem d’estar orgullosos…

  • quan nou persones estan treballant, o bé per una oferta de feina directa, o bé després d’un procés de formació i les respectives pràctiques,
  • quan una de les alumnes del Grau Mig d’auxiliar d’infermeria  comença a fer les pràctiques a Can Ruti al mes de juliol,
  • quan les dones que han fet un procés d’homologació d’estudis de batxillerat han pogut inscriure’s en un Grau Superior d’Integració Social, i ensenyen les seves notes a final de curs,
  • quan un noi acaba el Grau Superior i es queda treballant al centre on estava fent les de pràctiques,
  • quan el projecte aconsegueix la transversalitat i la implicació necessàries per afavorir les iniciatives i propostes que impulsem. 

Durant aquest curs, 78 persones de diferents projectes i activitats de l’entitat han participat amb motivació i ganes d’assolir nous reptes.

Gràcies a totes les persones implicades, al suport econòmic d’Aigües de Barcelona i Fundació Renta Corporación, i a les entitats col·laboradores (Fundació Formació i Treball, Càritas, Creu Roja, IMPO Badalona, Fundació Ared, Fundació Intermedia, Fundació Adsis, Fundació Èxit, AEMIFESA, Ajuntament de Badalona, Casals dels Infants, Normalització Lingüística, Fundació Pere Tarrés i Fundació Salut Alta) que des d’un estret treball en xarxa, ho fan possible. 

1 resposta a “El projecte Orientació sociolaboral”

  1. Carmina G-Baquero i Fàbrega ha dit:

    Podeu dir, amb raó que soc molt repetida… però el que em surt sempre és dir-vos:
    “Sou els millors”, us felicito!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Més notícies: